Het voorgenieten kan beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Het voorgenieten kan beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Het voorgenieten kan beginnen

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

28 December 2019 | Nederland, Zwolle

Op 6 januari vertrekken Henk en ik voor 23 dagen naar Ethiopië.
De reispapieren hebben we ontvangen en het visum is geregeld. Vorige maand hebben we al een bezoek gebracht aan Meditel voor een reisadvies. We waren al voorzien van de benodigde vaccinaties. De malariapillen voor 3 weken zijn inmiddels ook binnengekomen.

We vliegen via Istanboel naar Adis Abeba, waar we 2 dagen zullen verblijven. Van daaruit gaan we met landcruisers richting het Zuiden van Ethiopië . Hier maken we kennis met de diverse stammen die hier leven: de Hamar, Karo, Dassanech en Mursi. Op dag 12 komen we terug in Addis Abeba, waarna we met een bus richting het Noorden , het culturele hart van Afrika, zullen reizen.
Dit wordt een tour langs paleizen, oude kastelen, en grotkerken.
De natuur schijnt overweldigend te zijn met bergen, kloven en watervallen. We zijn benieuwd! We laten ons verrassen!

• 29 December 2019 - 08:37

Maricom & Clemens:

Hoi Anneke en Henk, weer een mooi en bijzonder vooruitzicht. Jullie kijken er al even naar uit en dan is het al weer bijna zover. Nog even het nieuwe jaar inspringen en dan is het al zover. We wensen jullie een hele mooie interessante reis met weer een kennismaking met een andere cultuur. Veel plezier en genieten!

• 30 December 2019 - 16:17

Jan En Anneke:

Beste Henk en Anneke. We wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe. Wij genieten mee van jullie verslag.
    Groet van ons.