Aankomst Bogata 30 juli 2017 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Aankomst Bogata 30 juli 2017 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Aankomst Bogata 30 juli 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

31 Juli 2017 | Colombia, Bogota

Zaterdagavond zijn we, in de stromende regen, richting overnachtingshotel gegaan. Zondagochtend vroeg uit de veren. Pendelbus luchthaven stond netjes om 07.00u klaar, zodat we keurig op tijd op de luchthaven waren. Inchecken, controles ging snel ondanks de verwachte zomerdrukte. Vlucht naar Frankfurt verliep ook vlekkeloos, dus ook netjes op tijd voor de aansluiting naar Bogota. Rustige vlucht gehad, zonder teveel aan turbulentie. Rond 19.00u plaatselijke tijd landden we op Bogota. Na het ophalen van de bagage en paspoortcontrole (ook razend snel; wel anders meegemaakt!), kennis gemaakt met de groep en onze reisleider Stefan. De groep bestaat uit 20 personen (2 annuleringen op het laatste moment), waarvan 2 onder de 35 en de rest mensen van onze leeftijd!!!. Tot onze verrassing vertelde Stefan, dat Djoser zijn reizen internationaal aanbiedt, maar dat deze reis zeer snel volgeboekt zat met Nederlanders en slechts 1 Duitse dame, waarmee we vandaag kennis zullen maken.
Rond 20.30u waren we in ons hotel in hartje centrum van Bogota. Gisteravond was het bijzonder rustig in de stad. Dit schijnt altijd zo te zijn op zondagavond; nog niet echt een indruk van de stad gekregen. Maar daar gaat straks verandering in komen. Vanochtend waren we al vroeg wakker. Net lekker ontbijtbuffetje gehad (ja hoor, ze hadden ook lekkere omeletjes). Om 08.45u een informatievoorlichting. Daarna organiseert Stefan voor de liefhebbers een stadswandeling. Na de middag ter vrije besteding. We laten ons weer verrassen!
Er viel nog niet veel te vertellen, maar ik wilde toch even snel laten horen, dat we veilig op onze bestemming zijn aangekomen!

• 31 Juli 2017 - 16:01

Marion En Clemens:

Fijn dat het allemaal rustig verlopen is en jullie weer goed zijn aangekomen.
    Zo kun je vandaag ook even acclimatiseren.
    En gelukkig een ontbijtbuffetje altijd een goede start.
    Ons buffetje hier in het motel bestaat uit : koffie thee en een zoet koekje

• 31 Juli 2017 - 16:14

Jan En Anneke:

Dag Anneke en Henk.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Dank voor je verslag,leuk!! Genieten maar!!
    Groet van ons

• 31 Juli 2017 - 16:23

Thea:

Het begin is er ,fijn dat alles goed en snel is verlopen.
    Wij kijken graag uit naar jullie reisverslagen.
    Geniet van alles.
    Groet.