Kisii - Reisverslag uit Masai Mara, Kenia van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Kisii - Reisverslag uit Masai Mara, Kenia van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Kisii

Door: Anneke en Henk

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

03 Februari 2024 | Kenia, Masai Mara

Dag 11, 3 februari 2024

Vandaag een reisdag richting Tanzaniaanse grens. Aangezien er net over de Tanzeniaanse grens geen redelijk hotel te vinden is, is er voor gekozen deze nacht in Kisii in Kenia te overnachten. Vanochtend zijn we om 07.00u vertrokken.

Rond 10.00u koffie/plasstop. Ook de plek waar onze nieuwe truck komt aanrijden voor onze doorreis naar Tanzania en om afscheid te nemen van Simon.

We hebben nu 2 chauffeurs, Ben en Salom. De koffers werden van de ene in de andere truck overgeladen en daarna op weg naar Kisii voor onze laatste overnachting in Kenia. Onderweg is altijd veel te zien. Marktjes en bedrijvigheid alom.

Ben en Salom wisten een leuke plek om onze lunch te nuttigen. Een prachtige tuin aan het water!

Even voor aankomst in Kisii is de truck nog even gestopt bij een theeplantage. Dit voor degenen die dit nog niet eerder gezien hebben.

Rond 15.30u kwamen we aan in hotel Dallas Première Inn. Mooi modern hotel met prachtige kamer! Ik denk dat dit ter compensatie is van de aankomende 2 nachten in een tentenkamp met toilet en douche in openbare ruimte. We verheugen ons hier erg op!!

Dus snel alle apparatuur opladen!

• 03 Februari 2024 - 15:50

Henry :

Mooi hoor, ik verheug me op jullie verslag in het ‘tentenkamp’ [e-1f607]

• 03 Februari 2024 - 16:26

Josien En Frans:

Wat fijn weer jullie passioneel verslag van alweer een reisdag te lezen. Mooie foto’s wederom. Wij zullen vanavond met passie onze versgebakken passievruchtentaart savoureren. [e-1f382]

• 03 Februari 2024 - 18:52

Ankie En Henri:

Op naar het tenten kamp voor nog meer beleving en verassingen we wachten weer af naar het nieuwe verslag

• 03 Februari 2024 - 19:49

Thea En Jan :

Nou dat gaat een belevenis worden in het tentenkamp.

Maar jullie zijn wel wat gewend.

Ben benieuwd!

Weer een leuk verslag met mooie foto"s.