De voorbereidingen kunnen beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu De voorbereidingen kunnen beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen kunnen beginnen

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

25 Januari 2019 | Nederland, Zwolle

25 januari 2019

Nog 6 dagen en dan gaat onze grote wens in vervulling: een reis naar Patagonië!
Deze keer zal Henry ons helaas niet vergezellen. Deze reis stond niet op zijn “bucketlist”.
De reispapieren zijn inmiddels binnen!
De reis start in Buenos Aires.
Op dag 4 vliegen we door naar El Calafate (Patagonië). De volgende dagen reizen we via Torres del Paine, Punta Arenas naar Ushuaia, het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerika.
Dag 12 vliegen we terug naar Buenos Aires, waarna we 2 dagen later door-vliegen naar Foz do Iguacu (Brazilië). Hier, op de grens van Brazilië en Argentinië, bevinden zich de grootste watervallen van Zuid-Amerika!
Vanaf dag 17 t/m dag 20 verblijven we in Rio de Janeiro, waar we hopelijk kunnen genieten van lekker warm weer!
Ik ga mijn best doen om weer iedere dag het reisverslag bij te houden, zodat jullie op de hoogte blijven van onze belevenissen!

• 25 Januari 2019 - 11:58

Jan En Anneke. :

We vinden het heel bijzonder dat we met jullie mee op reis mogen via jullie belevenissen.
    Veel reisgenot en genieten van de prachtige natuur!Het gaat jullie goed!! Groetjes Jan en Anneke.

• 25 Januari 2019 - 11:58

Frans Duijf:

Welaan Anneke, dat belooft weer mooie verhalen en dito foto's, en veel plezier.

• 25 Januari 2019 - 12:54

Thea Abelen:

We wensen jullie een fantastische vakantie geniet van al het moois.
    Kijken uit naar jullie verhalen en mooie foto's.
    Goede reis gewenst.

• 25 Januari 2019 - 18:02

Gea Groothuis:

Dat wordt een heel bijzondere reis, ik kijk uit naar jullie reisverslagen. Hopelijk wordt het één groot genieten .

• 26 Januari 2019 - 05:18

Marion En Clemens:

Geniet van een hele mooie vakantie samen. Zijn benieuwd naar jullie ervaringen.