Nogmaals een update en reiskriebels .. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Nogmaals een update en reiskriebels .. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Nogmaals een update en reiskriebels ..

Door: Henry Blankvoort

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

29 Juni 2015 | Nederland, Zwolle

Zoals ik eerder al schreef zouden wij een drielanden rondreis Panama, Costa Rica & Nicaragua gaan doen en was onze groep nog maar met 1 persoon gegroeid. Wat bleek nu .. Kras dacht onze reis maar even te cancelen.

Na over en weer mailen en bellen van Anneke met Kras is onze groepsrondreis omgezet naar een individuele rondreis. We gaan dezelfde rondreis nog steeds doen enkel niet met een groep maar met ons drieën veelal alleen met een chauffeur en af en toe een lokale gids. Eigenlijk het zelfde als vorig jaar Myanmar, en dat was ons toen al uitstekend bevallen. Dus we zijn alle drie ontzettend blij met deze omzetting door Kras. Het leek even dat Kras niet mee wou werken aan deze oplossing maar ze hebben het geweldig mooi opgelost op deze manier. WIJ zijn happy .. :)

Nog anderhalve maand voorbereiding en dan gaan we. Anneke en Henk hebben al een afspraak gemaakt bij Meditel voor wellicht de nodige Malariatabletten. Henk is gek op dit soort zaken en hoopt elke keer weer op nieuwe inentingen voordat hij mag reizen. Ik ga binnenkort ook maar een afspraak maken. Volgens mij heb ik alle inentingen gehad en blijft voor mij ook enkel de malaria tabletten over.

Nou dat was het ff weer. Ik wil alvast iedereen een fijne vakantie wensen en hopelijk gaan jullie onze reis weer net zo trouw volgen als vorig jaar?

saludos y buenos días,

Henry