Bagan-Yangon - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Bagan-Yangon - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Bagan-Yangon

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

09 September 2014 | Myanmar, Rangoon

Vanochtend uitgeslapen! Om 09.00u ontbijt. Ikzelf voelde me nog steeds niet helemaal lekker, dus ik heb het maar bij 2 toastjes gelaten. Henk en Henry hebben nog lekker genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet. Ik ben daarna weer in bed gekropen. Henk en Henry zijn aan de wandel gegaan. Een rondje rondom het resort. Een kijkje bij het golfterrein (18 holes) dat er schitterend bij lag. Geluncht en verder helemaal niets gedaan, Een luie dag!
Om 16.45u stond weer keurig ons busje voor de deur om ons naar de luchthaven van Bagan te brengen. Onze vlucht was van Mandalayair overgeboekt naar Baganair en was nu 1 uur later dan de oorspronkelijke vertrektijd gepland. Een juffrouw van de toeroperator was ook meegekomen. Zij hielp ons keurig bij het inchecken. De wachtruimte was echt knetter heet, met hier en daar een koelapparaat, waar je bijna vechten moest voor een plekje voor de koeling. Na een tijdje moesten we door de controle. Je handbagage moest door de scan, maar of je nu water of andere vloeistoffen bij je had, het maakte niets uit!
Opeens begint er een mannetje hard te roepen (voor ons onverstaanbaar) als teken dat je het vliegtuig in mag. We hebben maar aangenomen dat ze bij het zien van onze instapkaarten, dat we goed zaten. Plekken had je niet:je gaat maar zitten waar je wilt! We zaten nauwelijks en daar begonnen de propellers hard te loeien en we waren voor dat we er erg in hadden, boven in de lucht. Zo snel we moesten instappen, zo snel snel renden ze ook met drinken en eten in de rondte. Heel komisch! Na een vlucht van 1.15 u landden we in Yangon, snel uit vliegtuig, koffers eruit en meenemen".
Achter het raam stond al weer de jongen naar ons te zwaaien, die ons ook bij aankomst in Myanmar ontving. We slapen vannacht voor het laatst in Myanmar. Morgen worden we hier om 13.30u opgehaald voor onze terugvlucht naar Singapore/Amsterdam.

• 09 September 2014 - 18:37

Norina:

Wel een grappige belevenis denk ik.
    Veilige terugvlucht, jullie alle 3.

• 09 September 2014 - 19:25

Frans:

Dag jongelui/wereldreizigers,

Hoogste tijd voor een reactie. Het was mij een waar genoegen jullie belevenissen van dag tot dag te volgen. Als ik het goed taxeer Anneke, zal jij vooral weer blij zijn in je eigen bedje te stappen én goed (uit) te slapen.
    Ik wens jullie een voorspoedige terugreis toe, én groet jullie met een tot ziens.

Hartelijks,
    Frans

• 09 September 2014 - 20:14

Jan En Thea, :

Dag beste familie,
    Wat gaat de tijd snel en wat hebben we genoten van de mooie reis verslagen en foto's.
    Dank jullie wel.
    We wensen jullie een gezond weerkomen en rust heerlijk uit.
    Hartelijke groet,
    Jan en Thea.

• 09 September 2014 - 21:04

Josien:

Bedankt voor jullie reisverslag.Zo heb je het idee, het een beetje mee te maken.
    Een goede en veilige terugreis gewenst.
    Groetjes, Josien.

• 09 September 2014 - 21:09

Marion & Clemens:

Hoi, wat een verhalen allemaal. Volgens mij hebben jullie er erg van genoten.
    We wensen jullie een hele goeie, rustige vlucht terug naar huis. Benieuwd naar al jullie foto's en film natuurlijk.
    Groetjes, Marion en Clemens

• 09 September 2014 - 21:27

Alexandra:

Dankjewel voor de mooie verhalen en foto's. Het was echt mee genieten. Goede reis terug!

• 09 September 2014 - 22:23

Erica:

Hoihoi,
    bedankt voor de leuke verslagen en mooie foto's. Leuk om zo een beetje mee te genieten van jullie vakantie ;)
    We wensen jullie allemaal een hele goede terug reis en thuiskomst en tot gauw Henry.
    Liefs uit L'veld

• 09 September 2014 - 22:23