De laatste voorbereidingen .. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen .. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen ..

Door: Henry

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

20 Augustus 2014 | Nederland, Zwolle

Het is haast zover. Morgen nog wat kleine dingetjes halen en dan vrijdag richting Schiphol. Netjes binnen mijn kilo's gebleven wat betreft het gewicht van mijn koffer. 20 kg was de max. Dus dat zit wel goed.
Na vorig jaar even geroken te hebben aan Myanmar doormiddel van een dag excursie vanuit Thailand gaat nu het serieuzere werk beginnen. We zitten wel in het regenseizoen dus het is even afwachten wat ons daar voor weer te wachten staat. Het kan er behoorlijk tekeer gaan in deze tijd van het jaar. In Rangoon waar we de eerste dagen verblijven regent het in deze tijd dagelijks. De paraplu en regenponcho gaan hun dienst bewijzen. Het zal een lange heenreis worden. We vliegen via Singapore in ongeveer 20 uur naar Rangoon. Met het tijdverschil aldaar (+4,5 uur) zullen we ongeveer 25 uur onderweg zijn. Ik verwacht veel van mijn nieuwe noise cancelling headphone! Noise-cancelling is ideaal voor mensen die regelmatig reizen of werken in ruimtes met veel omgevingsgeluid. Omgevingsgeluid wordt namelijk onderdrukt zodat je ongestoord kunt genieten van je muziek, zelfs bij een laag volume. Ik hoop dus op een heerlijk relaxte vlucht.

Okay, ik stop er nu mee. Dit was het eerste verslag. Ik hoop dat Anneke op de reis ook wat dingen gaat schrijven zodat we jullie op de hoogte kunnen houden doormiddel van tekst en foto"s van onze belevenissen in Myanmar. Gegroet ..

• 20 Augustus 2014 - 19:03

Erica:

Leuk Henry, we gaan je zeker volgen daar!
    Alvast een hele goede reis en (alweer ;) ) een hele fijne vakantie gewenst!

Liefs ons uit L'veld

• 20 Augustus 2014 - 19:17

Norina:

Ben ik bij deze nu met m'n mailadres aangemeld voor autom. Mails van je verslag ???

• 20 Augustus 2014 - 19:23

Anneke En Henk & Henry :

@Norina: Ja Norina! Leuk dat je ons volgt! :)

• 20 Augustus 2014 - 19:43

Bob :

Have fun!

• 20 Augustus 2014 - 19:50

Herben:

Wat leuk, het lijkt wel of je een jaar weggaat. Ik ga het volgen....................spannend !!

• 20 Augustus 2014 - 20:39

Esther:

Ik wens jullie een hele goeie vlucht en een fijne vakantie. Ik ga jullie zeker volgen en hoop dat ik jullie foto's mag bewonderen

• 20 Augustus 2014 - 21:04

Patricia:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk, ook wij gaan je volgen henry en de verhalen lezen en foto's bewonderen.

Geniet van al het moois om je heen!

Liefs vanaf de Zwaluw!

• 20 Augustus 2014 - 21:08

Richard:

Fijne vakantie

• 20 Augustus 2014 - 21:36

Jan Slomp:

Fijne vakantie , lijkt me een geweldige belevenis

• 21 Augustus 2014 - 20:46

Marleen:

Heeeeeele fijne vakantie gewenst!!! :-D En maak maar veel mooie foto's!