Weer thuis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

29 Januari 2020 | Ethiopië, Addis Abeba

We zijn weer in goede gezondheid thuisgekomen. De koffers zijn leeggehaald en de was draait.
Inmiddels bezig geweest met het plaatsen van de foto’s. Dus voor degenen die het nog interessant vinden de bijbehorende foto’s te bekijken kunnen klikken op de desbetreffende verslagen!

Tot de volgende reis,

Anneke en Henk

• 29 Januari 2020 - 20:49

Clemens:

Mooie foto’s! Geeft een mooi beeld van dit diverse land.
    Nogmaals bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen en nu bijbehorende foto’s.
    Geniet nog lang na!

• 29 Januari 2020 - 20:56

Marjo:

Wat een prachtige foto's en mooie mensen.
    Fijn dat jullie deze alsnog met ons kunnen delen.
    Nu is het plaatje compleet :)

• 29 Januari 2020 - 21:12

Gea Groothuis:

Te oordelen naar jullie verslagen is het een heel bijzondere reis geweest, waarvan jullie merendeels genoten hebben De weinige minpuntjes zullen vast snel uit het geheugen verdwenen zijn.
    Dank voor de prachtige verslagen. Een rustige afkickperiode toegewenst.

• 25 April 2021 - 18:59

Henry Bl@: