Voorgenieten.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu Voorgenieten.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anneke en Henk & Henry - WaarBenJij.nu

Voorgenieten..

Door: henry

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Henk & Henry

12 Januari 2015 | Nederland, Zwolle

Ja gelukt .. een nieuwe bestemming gevonden.

Het voorgenieten kan beginnen. Onze keuze is dit jaar gevallen op een drie landenreis Panama, Costa Rica & Nicaragua. Deze reis voert ons door de overweldigende natuur van deze 3 landen oftewel 'El Mundo Verde'. Magnifieke landschappen van vulkanen, bergen, meren en tropische stranden. We hopen het beste te zien van deze drie verschillende werelden.

Update: We gaan een groepsrondreis doen dit jaar. Persoonlijk had ik liever net als vorig jaar een prive rondreis gedaan met zijn drieen maar dat zat ik dit jaar helaas niet in. Maar wat blijkt, tot nu toe zijn we de drie enige reizigers die zich voor deze rondreis gemeld hebben. ;)

• 12 Januari 2015 - 08:15

Marleen:

Je bent er vroeg bij! Maar de voorpret van de vakantie kan beginnen! Lijkt mij een fantastische reis!

• 12 Januari 2015 - 08:24

Clemens En Marion:

De kogel is weer door de kerk. Weer een probleem minder

• 12 Januari 2015 - 08:30

Clemens En Marion:

Weer een nieuw stukje wereld voor jullie, genieten geblazen